מה מציע לנו פורץ מנעולים בירושלים

משהו חשוב לעשות כאשר אתם עוברים לדירה חדשה בירושלים (לרוב מדובר בדירה שכורה) הוא – לבצע החלפת מנעולים בדלתות הבית.

מדוע? הכל במאמר הבא:

פריצת מנעולים

לרוב, כאשר אנחנו חושבים על מנעולן אנחנו חושבים שכל מה שהוא עושה זה בעצם פורץ מנעולים בירושלים אך בעצם מלבד פריצת מנעולים, המנעולן הירושלמי מסוגל לעשות לא מעט דברים שיכולים לעזור לכם להרגיש הרבה יותר בטחון בבית שלכם.

פורץ מנעולים בירושלים ועוד

אז מה מציע לכם מנעולן בירושלים מלבד פריצת מנעולים:

  • דבר ראשון והכי חשוב זה החלפת מנעולים, כמו שנרשם בתחילת המאמר, כאשר עוברים לבית חדש ושכור יש להחליף את מנעולי הכניסה, שהרי אנחנו לא יודעים אם נשארו מפתחות אצל הדיירים הקודמים ואולי הגיעו חלקם לפורצים כלשהם, רצוי להחליף את המנעול על מנת לקבל שקט נפשי
  • דבר שני, מנעולן מציע גם פריצת רכבים, אם נתקעתם עם הרכב ואתם לא מצליחים להיכנס אליו, מנעולן יודע גם לפרוץ דלתות בית אך בנוסף גם דלתות רכב.
  • דבר שלישי – פריצה של כספות
  • ודבר אחרון והכי חשוב לשמירה על בטחון הבית או העסק – התקנת מצלמות אבטחה במעגל סגור ממש כמו שיש באתר הקרן למורשת הכותל המערבי

אז כמו ששמים לב, מנעולן בירושלים מספר מספר שירותים רחב מלבד פריצת מנעולים, אך כמובן זאת אחת מההתמחויות הגדולות שלו. מה שחשוב לבדוק לפני הזמנת המנעולן זאת ההסמכה שלו והמחיר שהוא נותן טרם הגעה לטיפול. כמובן שכל מנעולן יכול להציע את אותו התיקון במחיר שונה אך לרוב התיקונים יהיו במחיר דומה ואת גרף המחירים ניתן למצוא ברשת באתר דפי זהב.

לבדיקת מחירים לחצו כאן

ובנתיים בארה"ב:

https://vine.co/v/brirIpmvuPq