החלפת ברז – זה אולי פשוט, אבל עדיף להיעזר במומחים

ברז הוא חלק אינטגרלי מכל בית מודרני. אנחנו אולי לוקחים אותו כמובן מאליו, אך ברז שאינו מתפקד כראוי יכול לגרום ללא מעט כאבי ראש ונזקים, ומצריך טיפול בהקדם האפשרי. אנשים רבים כיום, במיוחד צעירים, מעדיפים לחסוך כמה שקלים ולהחליף את הברז שלהם באופן עצמאי במקום לשכור את שירותו של אינסטלטור מוסמך, אך החלפת ברז לא נכונה עלולה לעלות לכם ביוקר. 

מתי צריך להחליף ברז?

יש כמה סיבות עיקריות שבגינן נרצה להחליף ברז בבית:

  • הברז ישן וחלוד.
  • הברז דולף או מטפטף.
  • הברז עצמו שבור או שאחת הידיות בו שבורות או תקועות.
  • העיצוב של הברז כבר לא מתאים לנו.

מדוע מומלץ להזמין איש מקצוע עם ניסיון?

אף על פי שהחלפה עצמאית של ברז אינה פעולה מסובכת לכשעצמה, ההמלצה שלנו היא כן להסתמך על שירותי אינסטלציה לביצוע העבודה. אם אין לכם ניסיון באינסטלציה והחלפת ברזים, החלפה עצמאית של הברז שלכם כנראה תסתיים בכך שתאלצו להוציא יותר ממה שהייתם מוציאים על אינסטלטור מוסמך.

מחיר החלפת ברז

מחיר החלפת ברז לא חייב להיות יקר, באתר אינסטלטורס ניתן להזמין שירות החל מ 150 שקלים.

סיכמנו עבורכם מספר סיבות עיקריות מדוע כדאי לכם להיעזר באינסטלטור מומחה להחלפת ברז:

  • אתם עלולים לפגוע בצנרת

אם אתם לא יודעים מה צריך לעשות, יש סיכוי לא קטן שתעבדו בצורה לא נכונה שתגרום לתקלות ונזקים לצנרת שלכם. על מנת שלא תצטרכו למצוא את עצמכם מתמודדים עם בעיה גדולה יותר ממה שהתחלתם איתה, כדאי מאוד לשכור את שירותיו של איש מקצוע עם ניסיון שמחליף ברזים למחייתו. 

  • אין לכם את הידע הדרוש

עם כמה שזה נראה פשוט, החלפת ברזים דורשת ידע מקדים. ראשית, אתם עלולים לקנות סוג ברז לא מתאים, כך שתתקעו ללא ברז בכלל. אינסטלטור מקצועי גם יוכל להתריע בפניכם על תקלות נוספות שלא שמתם לב אליהן בכלל, ולחסוך לכם הרבה כאבי ראש בהמשך. 

  • אין לכם את הכלים המתאימים

לרוב, עבודות אינסטלציה דורשות סט כלים מיוחדים שלא בהכרח נמצאים ברשותכם. אתם עלולים לגלות מראש שאין לכם את הכלים הדרושים, ואז תצטרכו לרכוש אותם בעצמכם, או שבמקרה הרע יותר תגלו את זה תוך כדי העבודה ותבזבזו זמן יקר. 

  • לא תהיה לכם אחריות על העבודה

גם אם נולדת עם חוש טכני משובח, אם אין לכם את הניסיון הדרוש, לא מן הנמנע שהעבודה שתעשו בהחלפת הברז תהיה לא אופטימלית. אם תחליטו להחליף את הברז בעצמכם ותגרמו לנזקים מסוימים, לא יהיה לכם למי לבוא בטענות. לעומת זאת, אינסטלטור מקצועי יספק לכם אחריות מלאה על העבודה בשביל השקט הנפשי שלכם. 

  • ייתכן שבסוף תוציאו יותר

על סמך מה שפירטנו למעלה, יש סיכוי סביר ביותר שהחלפה עצמאית של הברז שלכם תסתכם בכך שתוציאו יותר כסף ממה שהייתם מוציאים אם הייתם נעזרים באיש מקצוע, לכן כדאי לחשוב טוב ולשקלל את ההוצאות בטרם קבלת ההחלטה.