כיצד להוזיל עלויות בארגון אירוע 

רוצים להתחתן אך חוששים מהעלויות הגבוהות הכרוכות בארגון אירוע? יש מספר טיפים שיוכלו לסייע לכם להוזיל עלויות

ההורים לוחצים עליכם להתחתן באירוע גדול אך אתם חוששים מההוצאה הכספית הגבוהה? חתונה לא חייבת להיות יקרה, אם מתכננים אותה בצורה מחושבת ונעזרים בניסיונם של אחרים, שכבר הספיקו לצבור ידע והגיעו למסקנות כיצד לחסוך בהוצאות.

טיפים להוזלת עלויות בארגון חתונות 

הטיפ הראשון הוא להגדיר סכום ולנהל רישום מסודר של כל העלויות הנדרשות. כאשר לא מגדירים סכום ולא עובדים בצורה מסודרת, אתם עלולים לגלות בסוף האירוע שהוצאתם סכומים מופרזים בלי ששמתם לב. עם זאת, כדאי לקבוע מסגרת תקציב ריאלית, שתספיק למה שאתם צריכים ורוצים.

הטיפ השני הוא לסייר בין כמה אולמות אירועים וגני אירועים, לפני שאתם סוגרים מקום. המטרה היא להשוות בין המחירים השונים כדי לראות אולי תוכלו לקבל את כל או את רוב מה שאתם מחפשים, באולם אשר מציע לכם מחירים טובים יותר. בנוסף, כשאתם הולכים לבדוק אולמות אירועים, בקשו הצעת מחיר למנה ונסו לראות האם תוכלו לקבל הנחה אם מספר המוזמנים יהיה גבוה או נמוך. לעתים יש גם הבדלים במחיר מנה בין גני אירועים לאולם סגור, וזהו בהחלט שיקול שצריך לבחון.

אלגריה אירועים

 

הטיפ השלישי הוא המיקום הגיאוגרפי של האולם. גם אם אתם מתגוררים במרכז תל אביב, תוכלו לבחור גני אירועים באזור טיפה מרוחק, וכך תוזילו באופן משמעותי את המחיר למנה. לא חייבים להרחיק באופן משמעותי, אך בהחלט ניתן למצוא מגוון אולמות אירועים בערים הסובבות את תל אביב, בטווח מחירים סביר.

הטיפ הרביעי הוא לבחון היטב את רשימת המוזמנים. העלות המרכזית של חתונות היא מחיר המנות. לעתים, גני אירועים יתנו לכם הנחה מעל למספר מסוים של מוזמנים, אך אם אין הנחה כזו, או שהיא אינה משמעותית, כדאי לראות האם ניתן לצמצם את רשימת המוזמנים. זה הזמן לומר להורים לא להזמין כל חבר או מכר מהעבר או מהעבודה, ולמקד את הרשימה בחברים הקרובים שלכם ובבני המשפחה. אירועי חורף במתחם אלגריה

הטיפ החמישי זה מועד האירוע. יש הבדל בין תעריף חתונות בוקר לתעריף חתונות ערב, ויש גם הבדל בין חתונה הנערכת בחורף לחתונה הנערכת באמצע אוגוסט, ולא קשה לנחש איזו מהן תהיה יקרה יותר. טיפ זה רלבנטי גם לתאריכים מיוחדים, כמו יום האהבה או האחד בינואר, שהם תאריכים מבוקשים מאד בקרב זוגות העומדים להינשא. שוקלים להתחתן בחורף? בדקו אודות מבצעי החורף של אלגריה אירועים ותוכלו להנות מאירוע במתחם יוקרתי במחירים אטרקטיביים במיוחד.

הטיפ השישי והאחרון הוא לראות כיצד אפשר להיעזר באולם. לעיתים זוגות מביאים מפיק אירועים חיצוני, אשר בוחר בתקליטן מסוים ובחבילות עיצוב יוקרתיות, ובפועל, ניתן לקבל את אותם שירותים מהאולם עצמו, במחיר נמוך בהרבה.

כיום, גם אולמות אירועים מבינים, שכדי להפיק חתונה מוצלחת ולרצות את הלקוחות, צריך להציע מכלול שירותים ולא רק מקום לאירוע ומזון. לכן, כאשר אתם נפגשים עם בעלי האולם, אל תשכחו לברר מה תוכלו לשכור דרכו במחירים מוזלים וכך תוכלו לחסוך באופן משמעותי בעלויות החתונה.