מתי לקרוא לחשמלאי

חשמל הוא תופעה פיזיקלית מטען חשמלי של חלקיקים חקר החשמל תפץ תאוצה עוד כבר במאה ה18 וכבר אז החל השימוש בחשמל. החשמל בישאל מסופק על ידי חברת החשמל לישראל לכל בית בארץ. אך להבדיל ממערכות אחרות הפועלות בבית שכאשר קורה תקלה באחת המערכות ניתן לטפל באופן עצמאי ולא תמיד לקרוא לאיש מקצוע במערכת החשמל בבית אסור בשום פנים ואופן לנסות לסדר לבד. לצורך תקיונים ושינויים במערכת החשמל יש לקרוא לחשמלאי מוסמך. כמובן שלא כל נורה שעלינו להחליף יש צורך לקרוא לחשמלאי.

מתי יש חובה לקרוא לחשמלאי?

התקנת נקודת חשמל

חשמלאי בבת ים
חשמלאי בבת ים

כשקונים מכשיר חשמלי חדש ואין  נקודת חשמל כדי לחבר אותו אמנם ניתן להשתמש במאריכים למיניהם אך זהו פתרון מסוכן ואםמדובר מכשירי זוללי חשמל כמובן שאין זה פתרון בכלל. במקרה כזה יש צורך לקרוא לחשמלאי.

קצר בבית כתוצאה מהתחממות יתר של מערכת החשמל

ישנם פעמים רבות שקורים קצרים בבית ונופל החשמל כאשר מנסים להפעיל מכשיר חשמלי לרוב זה קורה כאשר נוצרת התחממות יתר או עומס על מערכת החשמל במקרה כזה חשמלאי יוכל לתקן את מערכת החשמל על מנת שיהיה אפשרי להפעיל מכשירי חשמל רבים בבת אחת .

מערכות ביתיות ישנות

בבתים רבים עדיין מותקנים מערכות חשמל ישנות(פקקים קרמיים) בעלות הספק נמוך וחוטים באיכות ירודה דבר זה מהווה סכנה ממשית לתושבי הבית ויש צורך להחליף את המערכת החשמלית הישנה בחדשה וכמובן להתקין פחת מונע התחשמלות.בדרך כלל מערכות ישנות שכאלו נין למצוא בערים שכבר בנויות הרבה שנים שבהם נמאים בניינים ישנים כגון בת-ים חולון ותל אביב  ביצוע של עבודה מהסוג הזה אינה יכולה להתבצע על ידי אדם שאינו מקצועי. ויש צורך לקרוא לחשמלאי מוסמך באיזור בת ים חולון

גודל החיבור

גודל החיבור של החשמל בבית קובע את עוצמת זרם החשמל המסופק לבית כאשר מפעילים מספר מכישירם בבת אחת הדבר יכול להביא לקריסה של מערכת החשמל כולה במקרה שכזה יש צורך בהגדלת החיבור תמיד מומלץ לעבור למערכת תלת פאזית. כאשר עורכים שיפוץ בבית מומלץ להתקין מערכת חשמל תלת פאזית ולהגדיל את חיבור החשמל עבודה זכזו צריכה להתבצע על ידי חשמלאי מוסמך.

שקע שהשחיר

שקע שנהיה שחור בבית מעיד על קצר בנקודת החשמל ויש לתקנה גם כאן יש צורך לקרוא לחשמלאי

התחשמלות

קורה לפעמים שבאים לחבר מכשיר חשמלי לשקע החשמל מקבלים זרם חשמלי שהוא סוג של התחשמלות מקרה שכזה מעיד על בעיה זליגת חשמל ממכשירי חשמל מסוימיםלפעמים אפילון ממכשירים פשוטים ניתן להתחשמל לדוגמת התחשמלות ממטען לסלולאר ממסר הפחת אמור להגן ממקרים כאלו על מנת למנוע התחשמלות כאשר הממסר אינו פועל כראוי יש צורך להחליפו גם לפעולה שכזו חובה לקרוא לחשמלאי ולא לנסות לתקן לבד בבית.

עמוד חשמל גבוה
עמוד חשמל גבוה

לסיכום ישנם הרבה מקרים בהם אנו נצרכים לעזרתו של חשמלאי בעבודות שונות עם חשמל בתוך הבית אסור לנסות לתקם את הקצרים או כל הליך אחר במערכת החשמל בכוחות עצמנו הדבר מסוכן מאוד ועלול להביא לתוצאות הרסניות של התחשמלות כל פעולה הקשורה לחשמל אינה סובלת דיחוי ויש להזמין מיד את שירותיו של בעל מקצוע.

כיצד בוחרים בעל מקצוע ?

ישנם הרבה חשמלאים וקבלני חשמל שישמחו לתת שירות עבור עבודות חשמל שונות אך מכיון שחשמל אינו משחק ילדים יש צורך להזמין בעל מקצוע מומחה בתחום ומקצועי מכיון שכאשר ישנם בעיות במערכת החשמל הדבר יכול לפגוע בשגרת החיים היומיומית שלנו בהתבסס על העובדה שהיום כבר לא ניתן לחיות ללא חשמל רוב המוצרים שאנו משתמשים בהם בבית עובדים על חשמל וזה לא נעים שקורה קצר בשעה מאורחת בלילה ואין לנו אפשרות להשתמש בחשמל כתוצאה מעבודה לקויה של חשמלאי. לכן חשוב לבחור בעל מקצוע אמין שיש עליו המלצות טובות מלקוחות קודמים שכבר קיבלו שירות ועבודות חשמל אצלו

כאשר רוצים לבחור חשמלאי בוחרים את הטוב ביותר כי עם חשמל לא מתעסקים לבד. 

באתר electriciansil תוכלו למצוא חשמלאי מוסמך לעבודות חשמל הנותן מענה מהיר ושירות אמין יחד עם מחירים נוחים באיזור המרכז תל אביב, חולון, בת ים וראשון לציון. בנוסף תוכלו למצוא חשמלאי מוסמך באיזור הצפון חיפה והקריות וכן באיזור השרון הרצליה רעננה וכו'.