שאלות חשובות בנושא השכרת אוהלים לאירועים

אם אתם זקוקים לשירותי השכרת אוהלים לאירועים, להלן מספר שאלות אשר תשובות עליהן יסייעו לכם להבטיח שתקבלו את השירות הטוב והאיכותי ביותר האפשרי.

על מה חשוב לשים דגש בטרם השכרת האוהלים לאירועים?

אוהלים לאירועים מיוחדים
השכרת אוהלים מיוחדים לאירועים – אוהלי אריאל

כדאי להבין מה השימוש של האוהל, היכן הוא אמור להיות ממוקם, כמה אנשים אמורים להשתמש באוהל, האם מלבד האוהל אתם זקוקים גם לציוד נוסף: שולחנות, כיסאות, תאורת לילה וכדומה.. רוב החברות המציעות שירותי השכרת אוהלים לאירועים מאפשרים גם להשכיר את הציוד שהאוהל יכלול בתוכו ולכן, כדאי לשים דגש גם על הנושא הזה בעת ההשכרה.

מה כדאי לבדוק מול החברה המשכירה?

בכדי להבטיח השכרת אוהלים איכותיים אשר יספקו מענה על הדרישות והצרכים שלכם כדאי לבדוק את הפרמטרים הבאים: אמינות החברה המשכירה, ההסמכה וההכשרה של הצוות המקצועי אשר אמור להתקין את האוהלים, מעבר לכך, כדאי לבדוק אם השירות אותו החברה מציעה כולל ייעוץ מקדים לעיתים ייעוץ שכזה יכול לסייע לכם להתמקד בדרישות הפרטניות שלכם מהאוהל.

מה אמור לכלול השירות אותו החברה מציעה?

השירות אותה חברה להשכרת אוהלים מציעה אמור לכלול את השכרת האוהל עצמו מתוך מבחר אוהלים המוצעים לבחירה, את השכרת הציוד לאוהל שולחנות, כיסאות, השכרת מצננים וכו' את התקנת האוהל בשטח ואת פירוקו. מעבר לזה, החברה אמורה לספק מענה על שאלות או לפתור בעיות אשר עלולות לצוץ בשטח.

מהן עלויות ההשכרה?

אם אתם מתכננים אירוע קטן ולא אירוע גדול בתוך אולם אירועים אז השכרת אוהל זה המוצר בשבילכם. חשוב לקחת בחשבון שישנם פרמטרים רבים אשר ישפיעו על מחירי ההשכרה ובין היתר: גודל האוהל, סוג האוהל, משך זמן ההשכרה, ציוד נלווה, האם ההשכרה כוללת בתוכה גם את שירותי ההתקנה והפירוק של האוהל, מיקום ומורכבות ההתקנה ועוד.. לדוגמא אם תזמינו אוהל מחברה אשר ממוקמת באזור השפלה אך אתם גרים באזור הצפון, סביר להניח שהמחיר שתקבלו יהיה גבוהה יותר, לרב עדיף לחפש חברת השכרת אוהלים באזור הצפון אשר תספק לכם את המוצר במחירים נמוכים יותר ביחס למתחרה אשר מוציאה את מתקיני האוהלים מאזור מרכז הארץ. עלות הדלק וזמני הנסיעות הם פרמטר חשוב מאוד אשר מייקר את העסקה כולה.

יחד עם זאת, ישנם גם שיקולים פנימיים של החברה שהינם בעלי השפעה על ההתקנה ולכן, ניתן לעשות סקר מחירים מקדים על מנת לוודא שמחיר ההכשרה יהיה הוגן.

כאמור, דגש על השאלות החשובות תוך וידוא שהן אכן יקבלו תשובות איכותיות אשר יבואו לידי ביטוי בפועל, יאפשרו לכם להיות רגועים שקיבלתם את ההחלטות הנכונות ואתם עתידים ליהנות מאוהל אשר יספק מענה על מלוא הדרישות.