כך תחסכו מאות שקלים ברכישת מצבר לרכב

אלפי ישראלים רוכשים מידי שנה מצבר חדש לרכב שלהם הצרכן הישראלי המצוי אינו אוהב להיות פרייאר אך במקרה של מצברים לרכב זה בדיוק מה שקורה. שוק או יותר נכון עולם המצברים מגלגל מלעלה מ500 מליון ש"ח בשנה על פי סקר של חברת אוטו דיפו רשת קימונעית למכירת מוצרים לרכב 75% מהישראלים קונים מצבר לרכב רק כאשר הוא נגמר לגמרי זאת אומרת רק כאשר נתקעים עם הרכב ללא מצבר.  סקר נוסף של חברת  BDICoface קובע כי 65% מנתח שוק המצברים נמכר לנותני שירות דהיינו לחברות הגרירה ודומיהם זאת אומרת שלמעשה הישראלי הממוצע מחליף מצבר לרכב שלו רק כאשר הוא נתקע עם הרכב ובמקרה כזה קורא לחברת גרירה שמגיעה עד אליו ומחליפה לו את המצבר לרכב אבל במחיר מופקע חברות הגרירה השונות מדווחות כי בחודשים דצמבר ואוגוסט ישנה עליה חדה בקריאות השירות  בעקבות שינויי מזג האויר בדמצבר קור ובאוגוסט חום נוצרים תקלות ברכבים כתוצאה מעומס על המצבר רק אז נזכר הישראלי הממוצע לרכוש מצבר חדש לרכב חברות הגרירה השונות מנצלות את המצב שבעל הרכב תקוע כרגע עם האוטו וחייב חילוץ ומבקשות מחיר מופקע ביותר על מצברי הרכב שנמכרים דרכם אם לדוגמה מחירו של מצבר מסוים אמור להיות בין 400-500 ש"ח חברות הגרירה יגבו על אותו מצבר בין 700-800 ש"ח מחיר מופקע לכל הדעות. למעשה מצבר לרכב אינו מופיע ברשימת מחירי מוצרים בפיקוח משרד הכלכלה.

>>> עלות מצבר לרכב – כמה עולה מצבר איכותי >>>

בדיקה של מצבר לרכב
בדיקה של מצבר לרכב

אז איך באמת אפשר לחסוך את הבדלי המחירים הללו?

תארו לכם שהייתם מטעינים את הסלולאר הנייד שלכם אך ורק כאשר הסוללה שלו נגמרה לגמרי ועכשיו יש צורך לחכות לטעינה מחדש של כל המצבר הרי זה לא הגיוני בעליל.ההבדל בין סוללה בסלולאר למצבר ברכב   הוא צג החיווי של כמה אחוזי סוללה נשאר לנו בסלולאר מה שאין כן ברכב.  למעשה קשה מאוד לדעת מתי המצבר ברכב עומד לסיים את חייו ישנם רכבים שיורגש אצלהם קשיים בהנעה או אורות חלשים אך ישנם רכבים שלא יחול שום שינוי למרות שהמצבר חלש לכן קשה לדעת מתי יש צורך להחליף מצבר. בדיקה שיגרתית מדי פעם של איכות המצבר הקיים ברכב תוביל לחיסכון אדיר אם נדע מראש שהמצבר ברכב שלנו עומד להסתיים ונוכל לרכוש מצבר בלי להיות מנוצלים על ידי חברות הגרירה השונות. אך בפועל קשה למצוא את בעל הרכב הזה שמידי פעם ילך למוסך ויבדוק כמה אחוזי מצבר נשאר לו ברכב.

אך למעשה ישנו פתרון פשוט וקל המשלב בין חברת החילוץ והגרירה לבין מחירי מצבר זולים ללא הפקעת מחירים ישנה היום חברה העוסקת בתחום המצברים מזה שנים רבות אשר מעניקה שירות החלפת מצבר עד הבית גם במקרה בו המצבר נגמר והרכב תקוע וגם בלי להיות תקועים. למעשה אין צורך לפתוח קריאת ישרות בחברות הגרירה שכן הזמנת שירות החלפת מצבר עד הבית היא למעשה אותה פעולה ממש של חילוץ על ידי חברת הגרירה רק ללא הפקעת המחירים המוגזמת.

החלפת מצבר לרכב
החלפת מצבר לרכב

כמו כן ניתן לרכוש מצבר לרכב מכל שלל סוגי המצברים הקיימים בשוק לכל סוגי הרכב הקיימים במחירים חסרי תקדים וזאת לאור העובדה כי החברה עוסקת אך ורק במכירת מצברים ובשירות החלפת מצבר. השירות ניתן לא רק לרכבים אלא גם תוכלו למצוא מצבר לקטנועים או אופנועים או אפילו מצברים לרכבי צעצוע של ילדים וגם שם תוכלו לקבל שירות עד הבית.

מאמר מומלץ לקריאה – מחליפים את המצבר עם נציג שמגיע עד הבית

ניתן לבקר באתר החברה bestmatsberim  ולקבל מידע מגוון על כל סוגי המצברים הקיימים בשוק וכמובן לקבל מחיר מיוחד עבור רכישת מצבר חדש.