מצבים שכדי לפנות לחברת פירוק רכבים

לפנות לחברת פירוק רכבים לא עושים את זה בכל יום, אחרי הכל כל בעל רכב נאלץ למכור את הרכב שלו אך פנייה לקונה רכבים לפירוק בד"כ מתרכשת בכל מספר שנים בין 5-10 שנים כאשר אתם מעבירים רכב ישן שאין בו שימוש.

תאונת דרכים והעברת רכבים לפירוק

רכב לפירוק
קרדיט – אתר רכב לפירוק

תאונות דרכים לצערינו מתרכשות בכל יום מחדש . כמה קמפיינים כבר עברנו שאמורים להעמיק את הידע ולכוון את תשומת הלב שלנו לכבישים ? החל מלכתוב SMS בכביש או הקמפיין האחרות של עמותת אור ירוק להצבת רמזורים בכבישים , לצערינו תאונות קלות ,בינוניות וגם קטלניות מתרחשות.

רכבים שעוברים תאונת דרכים בדרגה גבוהה יעדת לרד מהכביש באופן מיידי ולכן מומלץ להתייעץ עם חברת קונה רכבים לפירוק למכירת הרכב.

הידעתם? תאונות דרכים הם גורם מרכזי בתמותת ילדינו , לצפייה :

תאונת דרכים – קרדיט, אור ירוק יוטיוב

סילוק רכבים ישנים המסכנים חיי אדם בכבישים

רכבאדום ישן מיועד לפירוק
קרדיט אתר Cartrasher

בישראל יש מספר גדול מאוד של כלי רכב, ישנם מספר לא מבוטל של רכבים ישנים מאוד שלהם בעיות מכאניות ורמת הסיכון בזמן נסיעה איתם גבוהה מאוד , כל רכב חייב לעמוד בתקנים של מכוני רישוי הרכב , לצערינו הרבה אזרחים פונים ישירות למוסכים לא מוסמכים ומבצעים תיקונים זמניים על ידי בעלי מקצוע לא מוסמכים. דבר זה מהווה סכלה לנהג ולציבור כולו.

זיהוי קושי במכירה ת רכב בעל פרופיל המוגדר כבעייתי

מכירת רכב כיום קשה מתמיד, הלקוח הישראלי תמיד מבצע בירורים מא ועד ת, זכותו וחובתו לדעת את כל המידע עבור המוצר שהוא קונה, מהוא דגם הרכב, שנת היצור, היסטוריה של תאונות דרכים וכיצד טופל הרכב לאורך כל התקופה , מי היו הבעלים ( פרטי,חברה, סוחר רכבים ) וכו

במקרי מכירת רכבים שבעל הרכב מוגדר כ-יד גבוהה הסיכוי שאדם פרטי יהיה נמוך מאוד להעביר לו את הרכב שלכם ואני מדבר על רכבים יד חמישית או יד שישית, במקרים ספציפים כאלו הזדמנות לפנות לספק קונה רכבים לפירוק היא עדיפה בהרבה מאשר להמשיך לאחסן את המכונית ולהמשיך להתאמץ למכור אותה במחיר שאתם רוצים לקבל עבודה (שבד"כ לא בצדק). שקלו זאת שוב

חשוב לעבוד מול סוחר רכבים לפירוק העובד עם רשיון ומבצע העברות בעלים בצורה מבוקרת, בנוסף חובה להוריד את מכוניתכם מהכביש! למידע על הנוהל הורדת רכב מהכביש לחץ כאן.

ניתן לברר מידע לגבי גריטה במידה וקיימת תוכנית מול משרד התחבורה – קישור .

למכירת רכב לפירוק בקרו באתר https://www.maozcar.com/