גרר בחולון לא מה שחשבתם

גרר ברחובותלמי שמכיר את העיר תל אביב טוב יודע שהמילה "גרר" בתוך העיר לרוב משתמע חניה במקום אסור וגרירה לתשלום קנס. אך דווקא בעיר חולון לקחו את זה לצד הטוב של המפה והפכו את שירותי הגרירה בעיר למשהו חיובי ועוזר לזולת ולתושבי העיר חולון עצמם. שואלים את עצמכם איך? הכל במאמר הבא

גרר בחולון לרווחת התושבים

חולון הינה עיר שגדלה כל הזמן וכל רגע. שכונות כמו ח300 (העונה לשם קריית איילון) ובקרוב גם ח500 נבנות ואיתה גם גדלה האוכלוסיה והמרחב העירוני של העיר. בנוסף יש לזכור כי בחולון יש עוד הרבה שכונות ותיקות ובעיר קיימים ללא השכונות החדשות כבר כ-200 אלף תושבים. עבור כל התושבים החליטה העירייה לפתוח מוקד עירוני של גרירה שעוזר לתושבים שצריכים גרר בכל שעה. שירותי גרר בחולון כרגע זמינים לתושבי העיר במחירים מאוד נמוכים מכיוון שזהו תחילת הפרוייקט והעירייה בחונת את המשכו.

אז מה מקבלים התושבים בחלון

הדבר החשוב ביותר הוא זמינות של 24 שעות עבור כל בעיית רכב וצורך בגרירה. בנוסף, יהנו התושבים ממחיר נמוך בשל הפיילוט שכרגע קיים על הפרוייקט הזה. והכי חשוב, הגב של עיריית חולון עומד מאחורה על מנת להבטיח לכם שקט נפשי שהשירות הוא האיכותי ביותר שיש.

בסופו של דבר, השירות זמין אך עדיף שלא להגיע להשתמש בו שכן זה משבש את כל השיגרה. אבל אם כבר צריך שירות גרר בחולון, דעו לכם שיש לכם הרבה פחות זמן לחכות מבכל עיר אחרת בארץ.

נקודה למחשבה! – האם אתם רק צריכים מצבר חדש לרכב?

לפעמים אנשים ממהרים להזמין שירותי גרירה לרכב, מה שנראה כבעיה גדולה ברכב יכולה להפוך לבעיה פשוטה ביותר כמו החלפת מצבר למכונית. היום אפשר להרים טלפון למומחה או לחנות מצברים ולקנות מצברים מצד שני אפשר גם לקנות מצברים בצורה מקווונת ברשת באתרים שונים אשר מספקים את המענה לרכישה עם פלטפורמות כמו Paypal או מערכות סליקה אחרות. לרב אם תרכשו מצברים דרך אתר אינטרנט תוכלו לחסוך כמה שקלים עבור המצבר, אז זה לא בהכרח נכון. ישנם ספקים מקצועיים ואמינים אשר מוכרים מצברים במחירים סימליים לכולם , פשוט צריך למצוא אותם!

מחפשים מומחה? חפשו בגוגל מאור מצברים